Saturday, March 31, 2012

bertemu kembali, berpisah lagi.

Sabtu! Hari Ketiduran!
(~.~)"
mengantuk sungguh la dari pagi tadi bawak ke petang...
Cuaca panas..kat luar la, kat dalam bilik ni ha, sejuk aje..

Dan hari ini, pertemuan kali kedua setelah 2 tahun berpisah. Haha terpisah di alam nyata, bertemu di alam maya,
itu pun jarang bertegur sapa.
Dayah Saad datang ke UKM untuk kali ke-2.  Pertama kali, semasa tahun 1 di ukm, tak ingat pulak tahunnya. 2009/2010.
Aku suka kawan dengan dia nih.. semua dia ada. lawak pun ya, kalau belajar, pandai pun ya, baik pun ya..gaya dia pun ya, dan aku suka dia bercerita. haha banyak aku belajar dari dia dulu masa time asasi.

Kali ni aku sempat nak jumpa dia bila dia dah nak balik je. huhu dah tu je masa yang ada. Nak buat lagu mana. Alhamdulillah, itu pertemuan ketentuan tuhan.  Lepas ni aku tak sure bila kemungkinan dapat jumpa, sebab aku dah nak meninggalkan dunia degree ni...
Berborak sekejap..dengar dayah bercerita, and what i feel is, oh my..how much i miss this girl. I miss asasi's time. Oh..how fast the time flies. Dan perkara di luar jangkaan, ada beberapa orang budak asasi lain, ingat muka aku. kehkehkeh.

Di saat berjumpa tu, bersalam berpeluk. Dan dayah bagi kad dia. Tu diaaa, dah jadi orang kuat dah! Aku dah tahu lama dah..sebelum dia bagi kad, just tahu post dia je.



Dan satu perkara yang membuat aku terkejut, terharu dan tak tahu nak cakap apa, dia bagi aku hadiah yang secara tiba-tiba..Dia tak tahu nak bagi apa, dia bagi aku butang tu..... on the spot dia tanggalkan dari beg dia. aku tak tahu nak cakap apa.. mungkin terharu aku terlebih sangat. Dayah, did i said thak you to you for this?
Dalam hati aku, ikhlas sungguh hati dia...ikhlas sangat. Moga Allah bagi yang lebih baik kepada kau sahabat. Lebih baik daripada yang Allah bagi kat aku. Terima kasih sahabat.

No comments:

Post a Comment